<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d30550173\x26blogName\x3d%E6%97%A5%E6%9C%AC%E3%81%AE%E7%B5%8C%E9%A8%93\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://moojapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://moojapan.blogspot.com/\x26vt\x3d3209351659357552881', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Beste bezoeker! Als student Japanologie te Leuven kreeg ik voor het schooljaar 2006-2007 de kans om me eens te gaan uitleven in Japan. Deze blog werd gemaakt om iedereen op de hoogte te houden over mijn avontuurtjes daar en ook wat andere geruchten. Er is de mogelijkheid om commentaar en reacties achter te laten met het oog deze blog een beetje interactief te maken. Veel leesplezier!"

¿Hablas español?

Het nieuwe schooljaar is hier ondertussen weer begonnen in Japan. En deze keer was ik vrij in het kiezen van de lessen. Ik volg nu buiten een aantal lessen Japans, ook nog Koreaans, Spaans, een les over de relatie tussen Japan en andere Aziatische landen (vooral Zuid-Korea lijkt het) en tenslotte een les getiteld 'Trekking 1'. Bij deze laatste word er maandelijks een tochtje georganiseerd naar hoger gelegen gebieden hier rond Matsumoto, waarbij we na elke tocht een report mogen schrijven. Voor mij de ideale kans om eens die prachtige bergen waar Matsumoto door word omgeven van dichterbij te verkennen.
Verder heb ik uiteindelijk de boks-club gevonden op de unief!!! Volgende week ga ik eens langst om een kijkje te nemen en zien we wel waar we belanden.

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end