<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d30550173\x26blogName\x3d%E6%97%A5%E6%9C%AC%E3%81%AE%E7%B5%8C%E9%A8%93\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://moojapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://moojapan.blogspot.com/\x26vt\x3d3209351659357552881', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Beste bezoeker! Als student Japanologie te Leuven kreeg ik voor het schooljaar 2006-2007 de kans om me eens te gaan uitleven in Japan. Deze blog werd gemaakt om iedereen op de hoogte te houden over mijn avontuurtjes daar en ook wat andere geruchten. Er is de mogelijkheid om commentaar en reacties achter te laten met het oog deze blog een beetje interactief te maken. Veel leesplezier!"

BBQ

Vorige week werd ik nog eens uitgenodigd voor een BBQ in Chiba. Gastheer was, net zoals 2 jaar geleden, Taka! Deze keer vierde we zijn terugkomst van Nieuw-Zeeland waar ie een 8 tal maanden verbleven had. Net zoals vorige keer heb ik me ontzettend goed geamuseerd, en zijn we achteraf wederom naar een onsen geweest, gevolgd door een partijtje bowling en een bezoekje aan het gamecenter.

In het onsen gedeelte zijn we 1 iemand kwijt geraakt, achteraf bleek ie nogal in dronken toestand in het bad in slaap gedommeld te zijn. Bij het bowlen heb ik nogmaals ontdekt dat ik er helemaal niet van kan en met het gamecenter gedeelte heb ik et voor elkaar gekregen dat ik een week mank liep. Nu hoe doe je dat dan? Wel, er waren zo'n soort automaten dat je een schop moest geven en je zo je schop-kracht te weten zou komen. Ik had er vanaf het begin al helemaal geen goed gevoel in en weigerde dan ook deel te nemen, maar uiteindelijk toch bezweken onder de Japanse groepsdruk.

Alhoewel ik me weer eens goed bezeerd had, was het de 6uren treinrit waard om nog eens tot daar te geraken!
















You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end