<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d30550173\x26blogName\x3d%E6%97%A5%E6%9C%AC%E3%81%AE%E7%B5%8C%E9%A8%93\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://moojapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://moojapan.blogspot.com/\x26vt\x3d3209351659357552881', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Beste bezoeker! Als student Japanologie te Leuven kreeg ik voor het schooljaar 2006-2007 de kans om me eens te gaan uitleven in Japan. Deze blog werd gemaakt om iedereen op de hoogte te houden over mijn avontuurtjes daar en ook wat andere geruchten. Er is de mogelijkheid om commentaar en reacties achter te laten met het oog deze blog een beetje interactief te maken. Veel leesplezier!"

bezoek

We zijn ondertussen alweer een maand verder, misschien nog eens tijd om iets te bloggen!

Vorige maand den 12e tot den 24e kreeg ik bezoek uit België. Flup en Dimi (aka scath&addi) waren op het gekke idee gekomen om eens een tripje naar Japan te ondernemen! Op 2 weekjes heb ik ze proberen laten zien wat voor een land Japan eigelijk is. Waarvan ik dacht 'dat moet je toch wel zeker en vast gezien hebben als je voor je eerste keer Japan bezoekt', daar zijn we ongeveer allemaal naartoe geweest. Drukke agenda m.a.w.

de bezochte plaatsten:
  • Tokyo (Ueno, Asakusa, Shinjuku, Harajuku, Odaiba, Roppongi Hills, het Imperial Palace/oud Edo-kasteel)
  • Kamakura
  • Matsumoto (een echte must!)
  • Kyoto
  • Arashiyama
  • Nara
  • Osaka (en ook maar ineens Kobe gedaan, om de wereldberoemde Kobe-steak te gaan proeven! Wat is er zo speciaal aan? De koetjes worden ?dagelijks? gemasseerd!)
Meeste dingen had ik helaas al eens gezien, dus het nieuw was er voor mij grotendeels al af. Maar al bij al heb ik me toch geamuseerd, en deed het goed nog eens wat Belgen te ontmoeten!

Enkele foto's:




























You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end