<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d30550173\x26blogName\x3d%E6%97%A5%E6%9C%AC%E3%81%AE%E7%B5%8C%E9%A8%93\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://moojapan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://moojapan.blogspot.com/\x26vt\x3d3209351659357552881', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

About

"Beste bezoeker! Als student Japanologie te Leuven kreeg ik voor het schooljaar 2006-2007 de kans om me eens te gaan uitleven in Japan. Deze blog werd gemaakt om iedereen op de hoogte te houden over mijn avontuurtjes daar en ook wat andere geruchten. Er is de mogelijkheid om commentaar en reacties achter te laten met het oog deze blog een beetje interactief te maken. Veel leesplezier!"

intro~

howdy!

mense die het nog ni moeste wete, ik mag dus (waarschijnlijk) vanaf oktober een jaar in japan (jawel het land van de rijzende zon) gaan studeren. plaats waar ik zal zitte zal matsumoto zijn, een rustig stadje met een schoon kasteeltje in het midden van de japanse alpjes!!! het beste skigebied van japan! skiën kan ik wel, maar snowboarden is hip! dus zulle we da daar inees nekeer uittesten.

een jaar in japan kost natuurlijk geld, ik heb tevens al wa geld bijeen gekregen, maar alle beetjes helpe! dus daarom heb ik voor de vrijgevige mense onder ons, een sponsor knopje aangemaakt x) hiermee kunt ge wa geld overschrijve via paypal, anything will do! ^^

verder hebbek vorige week mn puntjes gehaald, en ik stond erzelf verbaasd van maar ik was er op alles door met zo maar even 68.75%! een persoonlijk record :D

de vrijdag gaanek ook nog na dour (woohoo) IGNITE en FLOGGING MOLLY kome weehaa :D mense die nog wille meegaan, snel een ticketje kope ;) (aanrader :P)

alleeh kga et ierbij late vo deze eerste post, al veel geschreve, wa ni van mijn gewoontes is!
doeg, bye, salu etc

Wim

..ahja en tis mn verjaardag vandaag x_x (22j bah kvoel me oud)

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end
  • Anonymous Anonymous says so:
    11:45 PM, July 12, 2006  

    sup wimoooooo
    lucky bastard!!!! have fun in japan!!!
    btw お誕生日おめでとう!

    おぎ top

  • Blogger tummyfish says so:
    11:03 AM, July 15, 2006  

    heyhey wimpie, veel plezier in het mooie Nagano en omstreken. ik zal je blog geregeld volgen. Ik kom de besneeuwde bergen zeker ook eens onveilig maken al snowboardend, letterlijk dan.
    groetjes top

  • Blogger Wim says so:
    1:36 PM, July 17, 2006  

    merciekes ^^
    kzal ook wel paar keer de bus(voor de goeiekoop) naar osaka neme om te horen hoever het met jullie kansai-ben gesteld staat top

  • Blogger Hilde says so:
    5:59 PM, July 21, 2006  

    hoi wim!! Wees maar zeker da'k uw post ga volgen en nog zekerder van een bezoekje volgend jaar. Ik wil skiën!!! ;) top